piątek, 1 maja 2015

Nowe profilowe czyli sesja pt. moja pasja

Jest to trochę inny post niż zwykle... Jednak tylko trochę gdyż ukazana jest tutaj moja pasja :) Już od dawna chciałam zmienić profilowe... Ponieważ to co było do tej pory ma już prawie rok i teraz wyglądam trochę inaczej ;) Na takie które będzie przedstawiało maje hobby ;) Dlatego kilka dni temu umówiłam się z koleżanką, której pasją jest fotografia i która robi świetne zdjęcia,na sesję. Sesja odbyła się u mnie w domu :) Na zdjęciach widać techniki tzn. beading, kumihimo :)  Na dole macie moje nowe zdjęcie profilowe. Myślę, że pasuje do reszty bloga ;) Postanowiłam zmienić także moje zdjęcie profilowe na moim koncie na fb. W kolejnych postach zobaczycie biżuterie, która powstała po sesji. A na zdjęciach jestem w trakcie robienia :)

Pozdrawiam
~ Liv :*

10 komentarzy:

Dziękuje za to że tu jesteś :3 Dziękuje za każdy komentarz :) Dzięki temu wiem że to co robię ma sens i mam chęci do dalszego pisania ;)
P.S. Zostaw linka do bloga, chętnie Cię odwiedzę ;)