wtorek, 28 kwietnia 2015

Bransoletka typu Lilou że skrzypcami dla Nikoli

W ten weekend byłam na koncercie charytatywnym dla bardzo uzdolnionej dziewczyny. Gra na skrzypcach, co roku bierze udział w młodych talentach które odbywają się w mojej miejscowości. Jakiś czas temu ta piętnastoletnia dziewczyna zachorowała. Dwa lata temu kiedy byłam na wieczornej turze Młodych Talentów a właściwie kiedy wychodziłam. Spotkałam ją w szatni i pogratulowałam występu. Ona jest bardzo skromna dziewczyna. Drobniutka i bardzo przez wszystkich lubiana :) Jakieś dwa miesiące temu dowiedziałam się od mojej przyjaciółki. Nie mogłam tego zrozumieć i byłam wręcz przerażona. Wtedy obiecałam sobie, że muszę tam być i też włożyć w to choć trochę swoich pieniędzy. Tydzień przed koncertem postanowiłam zrobić dla niej tą bransoletkę. Bo za każdym razem kiedy byłam w pasmanterii i widziałam tą zawieszkę. Myślałam o tym jakie to okropne, że taki cudowna dziewczyna leży teraz w szpitalu i jest śmiertelnie chora. Udało się jej przyjechać na koncert, dzięki czemu mogłam osobiście wręczyć jej ten drobiazg ;( Do bransoletki dołączyłam krótki list z życzeniami. Mam nadzieje, że prezent wywoła uśmiech na jej twarzy. Wszyscy trzymają za nią kciuki. Dziewczyna musi wyzdrowieć...
Co sądzicie o tej bransoletce?
~ Liv :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za to że tu jesteś :3 Dziękuje za każdy komentarz :) Dzięki temu wiem że to co robię ma sens i mam chęci do dalszego pisania ;)
P.S. Zostaw linka do bloga, chętnie Cię odwiedzę ;)