czwartek, 7 maja 2015

Bransoletka kumihino- cieniowana z ręką

Bransoletka zrobiona z szarej cieniowanej muliny z malutką zawieszką ręką :) Zakończona makramą :) Nigdy jakoś nie przypadła mi do gustu cieniowana mulina. Jednak ostatnio moja koleżanka oddała mi worek muliny :3 Jej była nie potrzebna, a w ostatniej chwili zanim ją wyrzuciła... na szczęście pomyślała o mnie :3 Dostałam dużo cudownych kolorów ;) Wśród nich była rozpoczęta szara i fioletowa cieniowana mulina. Patrzyłam na nią i wpadłam na pomysł aby zrobić z szarej taką oto bransoletkę :) Która powstała przy okazji sesji :)

I jak podoba się?
~ Liv :)

2 komentarze:

  1. Bardzo ładna, uwielbiam robić bransoletki kumihimo. Chciałabym mieć taką koleżankę która by mi tak muliny podrzuciła ;) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :* Ja też bardzo lubię je robić ;) Koleżanka bardzo kochana, nie powiem że nie :) Dała mi naprawdę dużo i jeszcze sama wpadła na ten pomysł, hahaha :3

      Usuń

Dziękuje za to że tu jesteś :3 Dziękuje za każdy komentarz :) Dzięki temu wiem że to co robię ma sens i mam chęci do dalszego pisania ;)
P.S. Zostaw linka do bloga, chętnie Cię odwiedzę ;)