niedziela, 31 maja 2015

Naszyjnik z kryształem górskim

Chciałam sobie zamówić w internecie kryształy. Ostatnio jest to dość popularne i jedna z blogerek powiedziała mi gdzie można je kupić. Ja poszłam ostatnio na targ. A tam pan sprzedawał różne kamienie i stało mnóstwo babć i wybierało.  Od razu tak podeszłam i oglądałam. Udało mi się znaleźć taki kryształ. Wybrałam sobie taki najbardziej oszlifowany i taki który najbardziej mi się podobał ;) Chyba najlepsze jest to że kosztował tyle samo co w internecie. A właściwie to mniej bo musiałabym jeszcze płacić za przesyłkę :) Oblekłam go w drut. Metoda wire wrapping bardzo mi się spodobała. I chyba muszę przejść się i kupić jeszcze jeden :) Mam pomysł na następny naszyjnik ;)

Podoba się?
~ Liv :3

10 komentarzy:

  1. Jest piękny. Mi też ostatnio bardzo spodobały się kryształy, ale nie dysponyje funduszami aby je kupić, heheh. Fajnie trafiłaś z tym targiem:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :3 Właśnie ja też nie mam funduszy dlatego nie mogłam sobie zamówić. A takto mam pod nosem i mogę w każdej chwili iść i kupić ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam takie surowe kryształy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest świetny! Tylko wydaję mi się, że lepiej pasowałby grubszy drut, no, ale nie wiem jak się prezentuję na żywo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Też myślę że grubszy drut był by lepszy. Jednak nie mam innego, pozatym to moja pierwsza praca z drutem :)

      Usuń

Dziękuje za to że tu jesteś :3 Dziękuje za każdy komentarz :) Dzięki temu wiem że to co robię ma sens i mam chęci do dalszego pisania ;)
P.S. Zostaw linka do bloga, chętnie Cię odwiedzę ;)