czwartek, 16 kwietnia 2015

Sznur szydełkowo-koralikowy- zig-zag

Jak tylko znalazłam ten wzór, od razu postanowiłam sobie że go zrobię. Ma coś takiego w  sobie :) Wybrałam jasne koraliki, tak dla odmiany ;) Standardowo są to TOHO round 8. Bransoletka na początku miała być zrobiona tylko po to żebym spróbowała zrobić ten wzór. Jednak moja koleżanka ma urodziny pod koniec kwietnia i mamy jechać na pizzę. Stwierdziłam, że będzie dla niej idealna gdyż ubiera się w jasne ubrania. Lubi: biały, kremowy i pudrowy róż. Czyli kolory tej bransoletki będzie jej świetnie pasowała :3
Co sądzicie?
~ Liv :)

4 komentarze:

  1. Bransoletka jest piękna. Koleżanka na pewno się ucieszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje :) Mam nadzieję że jej się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku ślicznie! Ja niestety nie umiem takich rzeczy robić. Masz wielki talent!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za to że tu jesteś :3 Dziękuje za każdy komentarz :) Dzięki temu wiem że to co robię ma sens i mam chęci do dalszego pisania ;)
P.S. Zostaw linka do bloga, chętnie Cię odwiedzę ;)