sobota, 4 kwietnia 2015

Bransoletka z zawleczek od puszek

Jakoś chyba dwa lata temu w wakacje zbierałam zawleczki od puszek, żeby zrobić z nich bransoletkę, która w końcu nie powatałaXD Kiedy zobaczyłam dwa dni temu wyzwanie w Kreatywnym kufrze... Od razu pomyślałam o tamtej bransoletce. Bransoletka z zawleczek, ozdobionych muliną oraz koralikami :) Nigdy nie brałam udziału w rozdaniu, więc postanowiłam to zmienić :) Ta bransoletka powstała specjalnie na to wyzwanie, które mnie zainspirowało. Wyzwanie jest pod hasłem UPCYKLING METAL. Może mi się poszczęści...
Zapraszam do udziału w wyzwaniu ;)


P.S. Życzę wesołych świąt, abyście się radowali ze zmartwychwstania Jezusa. Oczywiście mokrego dyngusa ;)                                                                                                                          
 ~Liv

8 komentarzy:

Dziękuje za to że tu jesteś :3 Dziękuje za każdy komentarz :) Dzięki temu wiem że to co robię ma sens i mam chęci do dalszego pisania ;)
P.S. Zostaw linka do bloga, chętnie Cię odwiedzę ;)