sobota, 7 marca 2015

Tutorial na bransoletki ze sznurka- makrama

Jedna z bloggerek Agata ;) Prosiła o tutorial na bransoletki ze sznurka. Są to bransoletki zakończone makramą. O ten splot makramą właśnie chodzi, ale przedstawię wam cały proces robienia takiej bransoletki ;) Bo może komuś się przyda :) Od razu mówię, że to mój pierwszy tutorial. Więc nie wiem czy wam się spodoba...
Potrzebne będą:
- Trzy sznurki: 1m,1m, 50cm
- łącznik- u mnie jest to strzała, która kojarzy mi się z Igrzyskami Śmierci <3

Przełóż sznurek (1m) przez dziurkę
Następnie zawiąż supeł
Analogicznie zrób z drugiej strony
Mniej więcej w połowie przełóż sznurki przez siebie
Szurek 50cm włóż pod spód
Teraz czas na zrobienie makamry
Lewy sznurek połóż na, a prawy pod sznurki
Powstaną dwie dziurki
Przełóż sznurki przez dziurki
Zaciśnij sznurki
Teraz robimy odwrotnie
Lewy sznurek połóż pod, a prawy nad sznurki
Przełóż sznurki
Zaciśnij
Czynność powtarzaj. Raz bierz lewy sznurek nad, a prawy pod. A później lewy pod, a prawy nad. I tak kilkakrotnie
Na sznurkach którymi będziesz zaciskał bransoletkę, nawiąż supły w tej samej odległości
Odetnij sznurek przy supłach
Sznurki od makamry odetnij
Klejem typu kropelka podklej miejsca gdzie odciąłeś sznurki. Kropla kleju wystarczy. Jeśli poleci za dużo szybko zaciskaj i otwieraj bransoletkę aby na stałe się nie przylepiły
I gotowe. Tak wygląda gotowa bransoletka ;)
Proszę o szczerą opinie :)
Podobał wam się?
Może komuś się przyda?
Chcecie abym częściej robiła tutoriale?
P.S. Jeśli skorzystasz z tego tutorialu to proszę o udostępnienie w poście linka do tego posta :)
~ Liv <3

8 komentarzy:

  1. mi się podoba :> prosta, klasyczna bransoletka wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się podoba! Tak jak powiedziała blogerka powyżej klasyczna bransoletka, ale śliczna <3 Chętnie zobaczyłabym więcej tutków u Ciebie :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tutorial, ale czemu te dwa sznurki mają mieć aż 1 metr, nie starczą krótsze? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Też ostatnio nad tym myślałam... Faktycznie jest za dużo chyba 50cm jeden wystarczy :) Jednak ją zawsze wolę mieć więcej żeby mi nie zabrakło ;)

      Usuń
  4. Dziękuję za tutorial, bardzo się przyda ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za to że tu jesteś :3 Dziękuje za każdy komentarz :) Dzięki temu wiem że to co robię ma sens i mam chęci do dalszego pisania ;)
P.S. Zostaw linka do bloga, chętnie Cię odwiedzę ;)