niedziela, 29 marca 2015

Friendship bracelet- domo

To już setny post :3 Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny ;) Obserwatorom również dziękuje ;*
Ta bransoletka została zrobiona dla mojego kolegi. Czekał na nią pół roku, ale w końcu ją zrobiłam :3 Wzór z uroczym stworkiem DOMO ;) Nie mogłam się zebrać żeby ją zrobić. Albo zapominałam miałam też dużo na głowie -,- Jednak ostatnio się zebrałam i naszykowałam sobie sznurki. Kilka dni później napisał kolega i pytał o nią. Było mi źle z tym że tyle już czeka a ja nawet się za to nie zabrałam -,- Dlatego poszłam do pasmanterii po motek brązowej muliny. Bo miałam za mało :( W końcu zaczęłam ją robić...

I jak wyszła?
~ Liv ;)

10 komentarzy:

  1. Świetny wzór i estetyczne wykonanie, a kolega pewnie stwierdzi, że warto było czekać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Na szczęście jest cierpliwym człowiekiem :) Można powiedzieć że nawet BARDZO cierpliwym ;)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie wyszła. Kiedyś bym jeszcze zrobiła, teraz już się pozapominało co i jak :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyszła! Ja nigdy nie miałam cierpliwości do muliny >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Oj trzeba mieć cierpliwość, to prawda :)

      Usuń
  4. Świetna. :D Od razu wiedziałam, że to Domo. c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje ;) Jeśli od razu wiedziałaś to znaczy, że jest podobna to tego stworka :) Bardzo mnie to cieszy :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za to że tu jesteś :3 Dziękuje za każdy komentarz :) Dzięki temu wiem że to co robię ma sens i mam chęci do dalszego pisania ;)
P.S. Zostaw linka do bloga, chętnie Cię odwiedzę ;)