wtorek, 10 marca 2015

Sznur szydełkowo-koralikowy - moja pierwsza bransoletka

Moja pierwsza bransoletka zrobiona metodą beading. Już przed świętami kupiłam sobie materiały aby ją zrobić. Nie do końca mi szło, a właściwie to w ogóle... Nie mogła sobie z nią poradzić. Oglądałam masę filmików i czytałam instrukcje, ale nic nie pomagało -,- Ostatnio jedna na instagramie zobaczyłam zdjęcie zaczętej bransoletki beading. Dziewczyna która zrobiła to zdjęcie pisała w komentarzu, że długo próbuje ją zrobić i w końcu jej się udało. A wszystko dzięki jednemu filmikowi, chociaż obejrzany nie wiadomo który ten pomógł. Dlatego skomentowałam to zdjęcie z prośbą o link to tego filmiku. Był to filmik na który kiedyś wpadłam, ale odrzuciła go ze względu na słabą jakość. Która jak się okazało po obejrzeniu całego, jest tylko na początku :) Wieczorem usiadła m wyciągnęłam potrzebne rzeczy i instrukcje. Zaczęłam rozbić... Wychodzi na to że się udało. Powstała ta oto bransoletka z koralików TOHO round 8. Może nie jest jakaś cudowna. Ale jest moim ogromnym sukcesem i jestem z siebie zadowolona :3 Moja mama widząc ją powiedziała że to: MISTRZOSTWO ŚWIATA, JA NIE POTRAFIŁABYM CZEGOŚ TAKIEGO ZROBIĆ.  Będę ją ciągle nosić <3 Chociaż może słabo dobrałam kolor sznurka... To nie będę się z nią rozstawiać i mam zamiar zrobić kolejne bransoletki tą techniką :) Tym razem może spróbuje dwu kolorową ;) Niestety nie udaje mi się uchwycić koloru tej bransoletki -,- Ona wcale nie jest brązowa. Może to przez ten kordonek, który jest stary. Może za mało pościskane, ale wybaczcie to moja pierwsza...

Tutaj macie dla porównania jak wyglądają koraliki w woreczku ;) Może będzie widać ten kolor bo niestety mój aparat nie potrafi go uchwycić -,-



Czy dla was też nie było łatwe zrobienie takiej bransoletki?
Jaki jest efekt końcowy mojej pracy?
~ Liv ;)

4 komentarze:

  1. Świetnie Ci wyszła. Ja niestety nie mam czasu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna bransoletka. Z tego co wiem to wiele osób ma problem z nauką tej techniki, mnie wyszło z pierwszego tutorialu, który znalazłam ;).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za to że tu jesteś :3 Dziękuje za każdy komentarz :) Dzięki temu wiem że to co robię ma sens i mam chęci do dalszego pisania ;)
P.S. Zostaw linka do bloga, chętnie Cię odwiedzę ;)