czwartek, 26 marca 2015

Bransoletki z kotwicami

Jakiś czas temu napisała do mnie koleżanka z prośba o bransoletkę dla swojego chłopaka. Ponieważ ma niedługo urodziny a ona chce mu dać jakiś drobiazg. Spodobały jej się sznurkowa bransoletka ze strzałą. Która zobaczyła na funpagu. Wiec poszłam i kopiłam 2 kotwice i sznurek. Bo w końcu stwierdziła ze chce dwie dla niej i dla niego. Okazało się jednak ze według mnie ta przywieszka nie będzie ładnie wyglądać jeśli zakończę ja makamrą. Dlatego chciałam zrobić typu lilou. Nie miała nic przeciwko, ale jednak pokazała mi konkretne bransoletki którymi zachwycił się jej chłopak. Teraz sprecyzowała ze chodzi jej o coś takiego. Myślę ze to było swego rodzaju wyzwanie dla mnie. Bo pierwszy raz widziałam takie bransoletki. Ale podjęłam się tego. Po jakimś czasie ogarnęłam mniej więcej jak to zrobić. Wyszło chyba nie najgorzej. Skoro obydwoje są zadowoleni. A to chyba najważniejsze...
Na tym się wzorowałam ;)
Jak wyszło?
Udało mi się odwzorować? :3
~ Liv :)

14 komentarzy:

Dziękuje za to że tu jesteś :3 Dziękuje za każdy komentarz :) Dzięki temu wiem że to co robię ma sens i mam chęci do dalszego pisania ;)
P.S. Zostaw linka do bloga, chętnie Cię odwiedzę ;)