sobota, 3 marca 2018

Różaniec z koralików

Halko, to ja!
Trochę znów zniknęłam, ale studia i sesja bardzo mnie pochłonęły. Później ferie...
Pierwsza sesja była bardzo ciężka. Miałam dwie poprawki i została mi właśnie jeszcze jedna w przyszłym tygodniu. Uważam to za duży sukces! Zaczął się Wielki Post więc mój ulubiony czas w roku liturgicznym. Ostatni jest dla mnie czasem może i trudnym. Ale pięknym bo było w mojej parafii nawiedzenie Maryji w Jej Jasnogórskim obrazie. I poprzedzające je tygodniowe rekolekcje :) A teraz jest to czas wielu przemyśleń. I tworzę też ostatnio, więc będzie więcej postów ;)

Zrobiłam ostatnio różaniec dla mojej sąsiadki, która jest katechetką :) Gdyż przyniosła mi śpiewnik, który znalazła w domu. A wie że gram i śpiewam, więc stwierdziła że mi się przyda. To było bardzo miłe i mnie urzekło. Dlatego postanowiłam jej zrobić taki różaniec w bardzo delikatnych kolorach ;) Bardzo się ucieszyła i to właśnie uwielbiam w obdarowywaniu drugiego człowieka!
Co myślicie?
~ Liv :)

2 komentarze:

Dziękuje za to że tu jesteś :3 Dziękuje za każdy komentarz :) Dzięki temu wiem że to co robię ma sens i mam chęci do dalszego pisania ;)
P.S. Zostaw linka do bloga, chętnie Cię odwiedzę ;)