niedziela, 31 grudnia 2017

Bransoletka lilou z piórkiem

Ten rok dobiega końca. Był to czas stresu, zmian, nowych rzeczy. Był to trudny rok. Ale dzięki osób które mam wokół siebie było łatwiej. Spełniły się moje marzenia. Te małe jak i te większe ;) Przeżyłam mnóstwo cudownych chwil ze wspaniałymi ludźmi :) Były wzloty i upadki, ale w tym wszystkim Bóg miał Swój plan 😇 Jestem szczęśliwym człowiekiem! Są już plany i postanowienia na nowy rok, bo chce jeszcze bardziej wykorzystywać dana mi codziennie szanse. Życzę wam aby ten kolejny rok był jeszcze lepszy id poprzedniego. Niech Bóg wam błogosławi!


Drugi drobiazg zrobiony dla dziewczyny z instagrama :) Tym razem bransoletka ;) Zwykła lilou z zawieszką piórkiem. Brązowy sznurek to ciekawa odmiana ;)
Podoba się wam?



A że ograniczam się tutaj do zdjęć tylko biżuterii. To macie moje BEST NINE 2017

~ Liv :)

10 komentarzy:

Dziękuje za to że tu jesteś :3 Dziękuje za każdy komentarz :) Dzięki temu wiem że to co robię ma sens i mam chęci do dalszego pisania ;)
P.S. Zostaw linka do bloga, chętnie Cię odwiedzę ;)