poniedziałek, 25 grudnia 2017

Kolczyki z grafiką

Moi Kochani!
Chciałabym życzyć Wam wszystkiego co najlepsze na te Święta! Mam nadzieje, że czas adwentu, ten czas oczekiwania był przez was dobrze przeżyty. Dla mnie na pewno nie był to łatwy czas. Może dlatego nic nie pisałam... Był to czas w którym starałam się na nowo odbudować relacje z Bogiem. Co uświadomiło mi, że On ma zupełnie inną wizje tej relacji niż ja. Teraz gdy to wiem, jest dobrze :) I wiem, że w Styczniu czeka mnie masa roboty, bo zaniedbałam studia. Gdyż czułam się z tym wszystkim sama, jednak wiem, że nie była ani nie jestem :)  Postaram się jednak wpadać tutaj jak tylko będzie to możliwe :) Dla mnie to był czas po malutku podnoszenia się. I wiem, że jest już lepiej i że będzie jeszcze lepiej. Jeśli tylko będę ufać, trwać przy Nim i pozwolę Jemu działać, a nie że wszystko sama.
Dlatego chce każdemu i każdej z Was życzyć aby Jezus, który przyszedł na świat tej nocy. Rozjaśnił wszystkie Wasze ciemności. Aby Wasze życie było przepełnione radością, miłością i pokojem. Aby nie zabrakło Go w Waszej codzienności. Niech to będzie czas spędzony z gronie najbliższych, pełen ciepła i życzliwości. Jezus ma dziś urodziny, nie zapomnijcie o tym ;)
Błogosławionych Świąt!


Po raz drugi postanowiłam poprosić o wymiankę dziewczynę, która robi listy. Okazało się, że kiedyś robiła biżuterię, pisała bloga i nawet czytała mojego! To było bardzo miłe. Naprawdę nie wiedziałam co powiedzieć...
Pierwszą rzeczą, którą wam pokaże. Są kolczyki z grafiką. Zrobiłam je w stylu vintage, ale takie proste motylki ;)  Są dość małe, przez co miałam problem ze zrobieniem porządnego zdjęcia. Dodatkowo ta szarość za oknem nie pomaga...
U mnie spadł już pierwszy śnieg i było tak pięknie! A u was? Mimo że nie lubię zimna, wyjątkowo mnie urzekł...
Co myślicie?
~ Liv :)

2 komentarze:

Dziękuje za to że tu jesteś :3 Dziękuje za każdy komentarz :) Dzięki temu wiem że to co robię ma sens i mam chęci do dalszego pisania ;)
P.S. Zostaw linka do bloga, chętnie Cię odwiedzę ;)