środa, 3 sierpnia 2016

Już jestem :)

Oj tak... Trochę mnie tu nie było... Trochę przez szkole bo trzeba było oceny ogarnąć... A za rok matura... Trochę przez nowa pasje- uczę się gram na gitarze. Teraz już nawet mogę powiedzieć ze gram ;) Trochę przez brak pomysłów... Czy brak czasu, żeby cokolwiek wymyślić. Byłam też na rekolekcjach. Dzięki czemu mogłam się oderwać od rzeczywistości :) Zaczęłam też robić prawko... No, ale teraz jestem. Już się ze wszystkim ogarnęłam, wiec będę robić nowe rzeczy. Jednak dzisiaj coś innego co w sumie planowałam już dawno. A mianowicie nowe zdjęcie profilowe i nawet parę innych. Tak oto moja twarzXD Jak już mówiłam już dawno to planowałam bo jakiś czas temu zmieniłam wygląd bloga. Poza tym tamto zdjęcie było już trochę nie aktualne :/  Teraz wyglądam trochę inaczej ;) Tylko długo nie mogłam znaleźć kogoś dobrego kto by mi zrobił te zdjęcia. Było kilka  opcji. No i zdecydowanym się poprosić koleżankę która chodzi do szkoły fototechnicznej, więc uczą ja tam rożnych rzeczy ;) Oto efektyXD Nie żeby była ze mnie jakaś modelka ;)




~ Liv :3

2 komentarze:

  1. Ja też gram na gitarze, już prawie dwa lata. Jestem nową czytelniczką, więc nadrabiam straty i czytam posty. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za to że tu jesteś :3 Dziękuje za każdy komentarz :) Dzięki temu wiem że to co robię ma sens i mam chęci do dalszego pisania ;)
P.S. Zostaw linka do bloga, chętnie Cię odwiedzę ;)