poniedziałek, 27 czerwca 2016

Dziesiątka różańca ze sznurka

Robię ją już nie pierwszy raz... Widać progres, jednak nie jest jeszcze idealna ;) Akurat tą dziesiątkę zrobiłam dla koleżanki na urodziny :) Byłam z tą koleżanką na OE i niedługo jedziemy razem na rekolekcje <3 Sama ostatnio dostałam taką bransoletkę od mojej animatorki na koniec formacji do 2*ONŻ :) Tylko w innym kolorze ;) To taki szybki post bo dawno nic nowego nie robiłam. Proszę bądźcie cierpliwi :) Wiem że już dawno mnie tu nie było i że strasznie zaniedbałam bloga... Na szczęście już są wakacje ;)

Co myślicie?
Trzymajcie się!
~ Liv ;)

8 komentarzy:

  1. Aaaaa! Mój różaniec przepiękny! ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Z racji tegorocznych ŚDM taka bransoletka zawieszona na rękach pielgrzymów przewijała mi się tysiące razy, wzbudzając we mnie coraz większą chęć jej posiadania. Usilnie szukałam w sklepach, nie zdając sobie sprawy, że równie dobrze mogłabym wykonać ją własnoręcznie. Dziękuję, za inspirację <3 W wolnej chwili zapraszam Cię na mój pierwszy w życiu post! Koniecznie daj znać co o nim sądzisz! :)
    http://anielkazawila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co ;) Bardzo się cieszę :) Te bransoletki są do kupienia w internecie ;) Ale na pewno będziesz miała większą frajdę kiedy sama sobie zrobisz taki różaniec :3

      Usuń

Dziękuje za to że tu jesteś :3 Dziękuje za każdy komentarz :) Dzięki temu wiem że to co robię ma sens i mam chęci do dalszego pisania ;)
P.S. Zostaw linka do bloga, chętnie Cię odwiedzę ;)