niedziela, 21 sierpnia 2016

Bransoletka lilou- princess

Bransoletkę zrobiłam dla mojej animatorki z rekolekcji, która jest w naszej oazie nazywana "Księżniczką oazy" :) Dlatego zrobiłam dla niej tą bransoletkę z zawieszką koroną i napisem "PRINCESS". Chociaż nas księżniczek w oazie jest znacznie więcej, ale ona jest wyjątkowa :) Możliwe że to od niej zaczęłyśmy nazywać księżniczkami również siebie nawzajem. Nie wiem tegoXD Ja o tym że jestem księżniczką dowiedziałam się w tamtym roku na rekolekcjach i tego się trzymam ;) I wiecie co dziewczyny? Wy też jesteście córkami Pana Boga :) To czyni z was prawdziwe księżniczki :) Bo nasz Ojciec jest Królem wszechświata ;) To jest takie piękne!


Podoba się?
~ Liv :)

4 komentarze:

Dziękuje za to że tu jesteś :3 Dziękuje za każdy komentarz :) Dzięki temu wiem że to co robię ma sens i mam chęci do dalszego pisania ;)
P.S. Zostaw linka do bloga, chętnie Cię odwiedzę ;)