poniedziałek, 9 listopada 2015

Sznur szydełkowo- koralikowy- cały czarny z płętą baletnicy

Na początku chcę przeprosić za mają nieobecność -,- Niestety to już druga liceum i za rok matura. Więc nie mam tyle czasu na robienie biżuterii gdyż staram się uczyć ;) Pomysły są, ale czekają aż się za nie wezmę :) Postaram się poprawić żeby był przynajmniej jeden post w tygodniu. A nie taka pustka... A dzisiaj bransoletka o którą poprosiła mnie koleżanka :) Czarne sznury szydełkowo- koralikowe wciąż cieszą się popularnością wśród moich znajomych ;) Zawieszka but baletnicy specjalnie na prośbę koleżanki :)

Co myślicie?
~ Liv :)

14 komentarzy:

  1. Słodka c: i haha, rozumiem ten ból licealnych obowiązków :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :3 Cieszę się że ktoś tu mnie rozumie, hala ;)

      Usuń
  2. Ja jestem w pierwszej i już mi daje to w kość, więc rozumiem. A bransoletka jest urocza. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Ja w pierwszej tego tak nie czułam ;)

      Usuń
  3. Śliczna bransoletka. :D
    Czuję twój ból, a nawet bardziej, bo ja maturalna jestem. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Oj no to dopiero masz dużo roboty ;)

      Usuń
  4. Bardzo ładna bransoletka, taka elegancka, ale też i na co dzień, sama bym nosiła :) A w liceum jest czasami naprawdę ciężko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :3 Oj tak, ale trzeba być dzielnym i się nie poddawać :) To właśnie staram się robić :)

      Usuń
  5. Śliczny :) To z 8/o, prawda?
    Aj, liceum... Co to były za piękne czasy :D Druga liceum to był zdecydowanie najfajniejszy rok w moim życiu jak do tej pory :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://beadare.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Tak to 8/o ;) Próbowałam z 11/o ale niie daję rady -,-

      Usuń
  6. Bardzo klasyczna, dzięki temu zawsze dobrze wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda kapitalnie, nie dość, że czarna, to jeszcze matowa.. taka skromna, ale i elegancka. :) Mam ten sam problem, na bio-chemie jest od zarąbania materiałów do opanowania. :v

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za to że tu jesteś :3 Dziękuje za każdy komentarz :) Dzięki temu wiem że to co robię ma sens i mam chęci do dalszego pisania ;)
P.S. Zostaw linka do bloga, chętnie Cię odwiedzę ;)