czwartek, 22 października 2015

Friendship bracelets- JACKSON

Ostatnio napisała do mnie siostra mojej koleżanki z rekolekcji. Dla której robiłam bransoletkę z piłkami do kosza ;) Z prośbą o bransoletkę. Bransoletka z muliny z napisem "JACKSON". Kolory dobrałyśmy wspólnie ;)  Chciała dać przyjaciółce w prezencie na urodziny ;) Jej przyjaciółka uwielbia Michaela Jacksona :) Po mimo tego że nigdy wcześniej nie robiłam bransoletki z napisem. Podjęłam się tego. A ze względu na to, że ten dzień kiedy do mnie napisała był dla mnie strasznie nerwowy... Wzięłam się za to od razu. Bo nwm, jak was ale mnie robienie biżuterii uspokaja i pozwala oderwać się od wszystkiego.

Co myślicie?
~ Liv :)

8 komentarzy:

  1. Śliczna bransoletka, szczególnie jak na pierwszy raz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bransoletka :) Ale czy bransoletki z napisem nie robi się tak samo jak z obrazkiem? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć! Zapraszam Cię na nowego, odmienionego bloga Beadare (dawniej: Always Made) http://beadare.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za to że tu jesteś :3 Dziękuje za każdy komentarz :) Dzięki temu wiem że to co robię ma sens i mam chęci do dalszego pisania ;)
P.S. Zostaw linka do bloga, chętnie Cię odwiedzę ;)