wtorek, 17 listopada 2015

Sznur szydełkowo- koralikowy w serduszka na akcje charytatywną

Tą bransoletkę zrobiłam specjalnie na licytacje na akcje charytatywna "Otwarte serca". Poprosiła mnie koleżanka która jest współorganizatorką tej akcji. Którą jest organizuje wolontariat mojej szkoły. Ja od razu się zgodziłam na bo dlaczego by nie pomóc innym ;) Chciałam zrobić taka porządną i specjalna bransoletkę. Wpadłam na tą ponieważ serca nawiązują do nazwy akcji ;) Szare serca na miętowym tle :)


Co myślicie?
~ Liv ;)

12 komentarzy:

  1. Ładna bransoletka i fajnie, że zrobiłaś ją na cel charytatywny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Props za jakiekolwiek udzielanie się w takiej akcji ;) Sama biorę co roku udział w WOŚPie i się z tego cieszę. Oczywiście bransoletka urocza :D
    Pozdrawiam jeeverlly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeurocza. :D
    Też lubię robić na akcje charytatywne. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna bransoleta :) Kolory "grają" ze sobą. Wszystko ładnie, pięknie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bransoletka! Mi nadal nie jest z beadingiem po drodze.. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Mi nie było łatwo, ale to jest do zrobienia ;)

      Usuń

Dziękuje za to że tu jesteś :3 Dziękuje za każdy komentarz :) Dzięki temu wiem że to co robię ma sens i mam chęci do dalszego pisania ;)
P.S. Zostaw linka do bloga, chętnie Cię odwiedzę ;)