poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Sklepik- Srebrna Agrafka

Chciałam tego już dawno. Tylko na początku nie miałam konta w banku... Jak już miałam to było nie porodzę.  Już nie raz nad tym myślałam. Kilka miesięcy temu, a może nawet rok już prawie założyłam swój sklepik internetowy z biżuterią. Dlaczego zrezygnowałam? Boże z braku odwagi. Może ze strachu ze nic się nie sprzeda? Że okaże się iż to co robię nie ma sensu?
Jednak w końcu zaryzykowałam... Założyłam na Srebrnej Agrafce. Sklepik, w którym znajdziecie zrobioną przezemnie biżuterię. Bo trochę się tego nazbierało przez lata. A to tylko leży. Wiem ze było tego więcej tylko rozczłonkowałam, wyrzuciłam...
Ostatnio chodzę na bazar i w niedzielę sprzedaje. Kiedyś bardzo tego chciałam a teraz, kiedy chodzę już od roku to słabo to widzę... Kilka rzeczy sprzedałam, ale mam naprawdę tego stertę. Dlatego też zdecydowałam się na to. Gdyż chcę się tego "pozbyć" aby móc się dalej rozwijać. Bo mam wrażenie że trochę stoję w miejscu. A robienie biżuterii jest czymś z czego jak narazie nie chcę  rezygnować.
Kiedy usiadłam do tego ostatnio po tym długim i ciężkim roku. Teraz po rekolekcjach, kiedy odpoczęłam i nabrałam tak naprawdę siły. Wiem jak bardzo mi tego brakowało.
Tak , więc raz się żyje! Zobaczymy co z tego będzie ;)
Dlatego serdecznie zapraszam do mojego sklepiku ;)
Macie swoje sklepiki? ~ Liv ;)

2 komentarze:

  1. Kiedyś, bliżej początków mojej przygody z biżuterią trochę sprzedawałam. Od dawna myślę, żeby zająć się tym na poważnie, ale jakoś nie mogę się zebrać, żeby to wszystko ładnie powystawiać i też mam obawy czy będzie się to sprzedawać. ;)
    Życzę powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! :) Mam nadzieję, że Tobie uda się coś zrobić w tym kierunku ;)

      Usuń

Dziękuje za to że tu jesteś :3 Dziękuje za każdy komentarz :) Dzięki temu wiem że to co robię ma sens i mam chęci do dalszego pisania ;)
P.S. Zostaw linka do bloga, chętnie Cię odwiedzę ;)