piątek, 18 sierpnia 2017

Bransoletka dziesiątka różańca

Jakiś czas mnie nie było... Ale o tym opowiem Wam w następnym poście.
Bo dzisiaj nie o mnie ;)
Dziś o bransoletce dla pewnej dziewczyny- Natali. Którą już od dłuższego czasu obserwuje na instagramie. Dziewczyna naprawdę pięknie pokazuje swoje życie wiarą. Daje mega świadectwo. A teraz jeszcze założyła bloga na którym odwala dobrą robotę! Bardzo podziwiam ją za odwagę, i zachwycam się jaką piękną misje Pan jej powierzył. To jest niesamowite. Zawsze uśmiechnieta, szczera i otwarta. Ona jest taka piękna Jego pięknem! A że ja lubię wręczać ludzią różańce. To ta bardzo prosta i minimalistyczna dziesiątka w formie bransoletki. Do tego dorzuciłam sylikonkę z napisem "Bóg jest dobry", ktprą przywiozłam rok temu z Krościenka. Bardzo mi się spodobała i stwierdziłam że kiedyś będzie idealna jako prezent dla kogoś. I właśnie wszystko jest w drodze do Natali!
Tutaj macie jej blog: http://wpogonizajezusem.pl/
Oraz instagram: wpogonizajezusem
Co myślicie?
~ Liv ;)

4 komentarze:

Dziękuje za to że tu jesteś :3 Dziękuje za każdy komentarz :) Dzięki temu wiem że to co robię ma sens i mam chęci do dalszego pisania ;)
P.S. Zostaw linka do bloga, chętnie Cię odwiedzę ;)