wtorek, 22 września 2015

Sznur szydełkowo-koralikowy - cały czarny ze skrzydłem anioła stróża

Jakiś czas temu napisała do mnie moja koleżanka z którą byłam na OE w pokoju. Pytała jak tam rekolekcje. Tak sobie pisaliśmy i w końcu przeszło na temat biżuterii. Straszniej jej się spodobały moje rzeczy a szczególnie "sznury szydełkowo-koralikowe" ;) A że miałyśmy się niedługo zobaczyć to zaproponowałam jej że jak chcę to mogę jej zrobić :) Zgodziła się i stwierdziła że chce cały czarny sznur szydełkowo-koralikowy. Ja w pierwszej chwilo sobie myślę... Znowu? A po chwili się uśmiecham :) Ostatnio na nie jest taki szał że to jest już mój czwarty taki. Jak możecie zobaczyć w poprzednich postach ;) Ale się zgodziłam. Tylko zapytałam się jeszcze jaką chce zawieszkę i żeby napisała kilka bo nwm co z tego będzie w pasmanterii. Wiec ona stwierdziła żebym sama wybrała i że ma być wyjątkowa. A to co wybiorę to na pewno będzie dobre. Więc ja na początku stwierdziłam że mam trudny orzech do zgryzienia... Wzięłam skrzydło anioła. Bo tak jakoś mi pasowało i to jakby taki znak anioła stróża ;)

Co myślicie?
~ Liv :)

4 komentarze:

Dziękuje za to że tu jesteś :3 Dziękuje za każdy komentarz :) Dzięki temu wiem że to co robię ma sens i mam chęci do dalszego pisania ;)
P.S. Zostaw linka do bloga, chętnie Cię odwiedzę ;)