niedziela, 13 września 2015

Bransoletka z grafiką- gitara i nuty

Animatorka dla której robiłam jakiś czas temu bransoletkę w podziękowaniu. Chciała taką z grafiką bo spodobała jej się moja ;) Stwierdziła że zdaje się na mnie i wyszła z założenia że cokolwiek zrobię będzie śliczne :3 Tylko potrzebowałam małej podpowiedzi co lubi bo nie chciałam znowu robić z motywem Niemiec ;) A nic innego mi nie przychodziło mi do głowy. Później mnie olśniło, że przecież ona ślicznie śpiewa :) Powiedziała że gra na gitarze czego nie wiedziałam ;) Więc szykowało się coś muzycznego :) Bo z innych rzeczy które wymieniła nie znalazłam nic ciekawego ;) Nie chciałam zrobić samych nut bo to by było za proste. Jak znalazłam tą grafikę to wiedziałam że to jest to :3 Kawałek gitary i nutki :) Z czarnym sznurkiem zakończona tak jak Lilou :)

Podoba wam się?
~ Liv ;)

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładna bransoletka :)
    Podoba mi się, fajny pomysł.
    http://life-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna, tylko szkoda, że na zdjęciu nie widać tak dobrze grafiki. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Starałam się jak mogłam. Grafika jest tak malutka, że to najlepsze zdjęcie jakie udało mi się zrobić ;)

      Usuń
  3. Przepiękna bransoletka. Prosta, ale ma coś w sobie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za to że tu jesteś :3 Dziękuje za każdy komentarz :) Dzięki temu wiem że to co robię ma sens i mam chęci do dalszego pisania ;)
P.S. Zostaw linka do bloga, chętnie Cię odwiedzę ;)