środa, 26 sierpnia 2015

Brązowy różaniec

Jak już wszyscy wiedzą jestem wierząca i byłam na rekolekcjach i będąc w temacie rekolekcji i mojej wiary... Mam dzisiaj do pokazania różaniec. Krzyżyk zrobiłam z koralików TOHO. Jeszcze przed wyjazdem znalazłam go w internecie i zrobiłam jeden na próbę. Ten cały różaniec jest jednak dla kleryka który był ze mną na rekolekcjach. Za nasze rozmowy, które dużo mi dały za to że po prostu był i widziałam jak on bardzo to wszystko przeżywa. Jak każdego dania jest z Panem Bogiem. Mam w nim ogromne wsparcie i wiem że jak będę miała jakiś problem czy coś to mogę do niego pisać :) On będzie naprawdę cudownym księdzem. A już jest wspaniałym człowiekiem :) Różaniec jest poświęcony.

A tutaj krzyż z bliska

Co sądzicie o takim?
~ Liv ;)

10 komentarzy:

  1. Różaniec śliczny, sam krzyżyk robi ogromne wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł świetny, ja myślałam o zrobieniu różańca na jedną dziesiątkę, bo się lepiej mieści w kieszeni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Ja dziesiątkę mam na palcu ;) O ostatnio też zrobiłam dziesiątkę w bardzo ciekawej formie, ale to zobaczysz w swoim czasie ;) Na razie nie zdradzę :)

      Usuń
  3. Krzyży jest świetnie wykonany. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za to że tu jesteś :3 Dziękuje za każdy komentarz :) Dzięki temu wiem że to co robię ma sens i mam chęci do dalszego pisania ;)
P.S. Zostaw linka do bloga, chętnie Cię odwiedzę ;)