czwartek, 20 sierpnia 2015

Bransoletka z grafiką- realistyczne serce

Już bardzo długi zabierałam się za tą technikę. Ale kiedy wygrałam rozdanie to do razy wiedziałam na co wykorzystam bon w passionroom :) Dlatego zamówiłam sobie wszystkie potrzebne rzeczy do tej techniki ;) To moja pierwsza bransoletka tą techniką. Może nie ma szału, ale wszystko kwestia wprawy :) Chciałam zrobić dla siebie jakąś bransoletkę z grafiką. Jednak nie miałam żadnego pomysłu i długo grzebałam w internecie. Jednak zawsze podobały mi się naszyjniki z realistycznym sercem. Dlatego stwierdziłam a dlaczego nie zrobić bransoletki z tym motywem? ;) Wybrałam taki rysunek żeby było jakby narysowane. Chociaż nwm czy to widać??

Co myślicie?
~ Liv :3

10 komentarzy:

  1. Może ja też spróbuje kiedyś z kaboszonami? Twoja bransoletka jest śliczna, a serce rzeczywiście wygląda jakby było narysowane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Spróbuj polecam :) Świetna zabawa :3

      Usuń
  2. Rysunek widać, jest świetny. :D Bransoletka bardzo fajna. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) Ja tego nie rysowałam żeby nie było ;)

      Usuń
  3. Śliczna bransoletka :) Serce widać wyraźnie, więc się nie martw :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za to że tu jesteś :3 Dziękuje za każdy komentarz :) Dzięki temu wiem że to co robię ma sens i mam chęci do dalszego pisania ;)
P.S. Zostaw linka do bloga, chętnie Cię odwiedzę ;)