niedziela, 5 lipca 2015

Friendship bracelet- kaczki

Na początku jak tylko wpadałam na pomysł za tą bransoletkę nie mogła znaleźć żadnego wzoru w kaczki. Jednak po kilku dniach wpadłam na niego przypadkiem ;) A pomysł wziął się stąd, że moja przyjaciółka jest fanką Agaty Dziarmagowskiej. A fantom został nazwany "KACZKI". Ona cały czas narzeka że musi sobie kupić żółtą wstążkę w czarne paski. Bo takie nosi ten fandom :) Dlatego stwierdziłam, że zrobię jej bransoletkę w kaczki. To będzie lepsze niż jakieś tam wstążki. Poza tym i tak zanim ona się wybierze po tą wstążkę to się trochę zejdzie...


Podoba się?
~ Liv :)

6 komentarzy:

Dziękuje za to że tu jesteś :3 Dziękuje za każdy komentarz :) Dzięki temu wiem że to co robię ma sens i mam chęci do dalszego pisania ;)
P.S. Zostaw linka do bloga, chętnie Cię odwiedzę ;)