środa, 18 lutego 2015

Dwie bransoletki ze straganu- Ed Sheeran

Jestem ogromną fanką Eda Sheerana. Słucham go od kilku lat, jednak teraz jest o nim głośnio ze względu na nową płytę oraz trasę koncertową. W piątek 13.02.2015 odbył się koncert w Polsce. Niestety nie miałam zaszczytu na nim być -,- Za późno ogarnęłam się z biletami i jak się okazało za słabo szukałam. Bo moje dwie koleżanki znalazły bilety 2 dni przed koncertem -,- Strasznie nad tym ubolewam, że straciłam taką szanse ;( Przez cały weekend oglądałam na instagramie zdjęcia i filmiki z koncertu. Zrobiłam te bransoletki, żeby poprawić sobie humor:)

Pierwsza odzwierciedla jakby pierwszy album +
P.S. Kiedyś już zrobiłam taką bransoletkę ;)Tu  Wersja w tym poście jest zdecydowanie lepsza:)
Z tego albumu wybrałam dla was do posłuchania piosenkę Small Bump. Jeśli jej nie znacie, albo nigdy nie sprawdzaliście to polecam sprawdzić tłumaczenie tekstu. Tu Jest naprawdę piękne <3
https://www.youtube.com/watch?v=A_af256mnTE



Druga odzwierciedla drugi album x
Tutaj piosenka Bloostream do której niestety nie ma teledysku :( Tu również polecam zajrzeć do tłumaczenia tekstu :) Tu
https://www.youtube.com/watch?v=XIJHg1XWR7o



Tutaj mamy obydwie razem <3
Są tu jacyś fani? :*
Może ktoś chociaż słucha? :3
Był ktoś na koncercie? *0*
Co myślicie o bransoletkach? ;)
~ Liv <3

10 komentarzy:

  1. Ładne bransoletki:), pamiętam że dawno temu takie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Mi się kojarzą z wyjazdem nad morze z dzieciństwa. Zawsze były na straganach :)

      Usuń
  2. Moja przyjaciółka była na tym koncercie, a ja słucham zupełnie innej muzyki ;). Wiesz, gdzie mogę znaleźć tutorial na tego typu bransoletki? Bo chciałabym się ich nauczyć, a nie wiem pod jaką nazwą szukać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama długo szukałam i z tego co pamiętam to nie ma jakiejś konkretnej nazwy... Z tego co pamiętam to na youtube pod hasłem:bransoletki z muliny z imieniem :) Coś takiego ;)

      Usuń
    2. Dzięki, poszukam :). Mi się bransoletki z imieniem kojarzą raczej z tymi z supełków, które już umiem i dlatego nie myślałam żeby szukać pod takim hasłem.

      Usuń
    3. Właśnie ja miałam tak samo, ale w końcu znalazłam pod tym hasłem :)

      Usuń
  3. Świetne bransoletki! Obie bardzo mi się podobają :D
    Ja słucham Eda, ale nie jestem jakąś jego wielką fanką, więc nie ubolewam nad tym, że nie byłam na jego koncercie. Współczuję, że nie udało Ci się kupić biletów :/ Przynajmniej następnym razem będziesz wiedziała, jak szukać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :* Następnym razem nie mogę tego przegapić ;)

      Usuń
  4. Są cudowne ^^ jejku kocham Eda, byłam na koncercie i jest cudowny <3 ma identyczny głos jak na nagraniach co się rzadko teraz zdaża. No po prostu było świetnie :3 a bransoletki prześliczne :*
    www.modelinaagaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę że go widziałaś i słyszałaś na żywo :3
    Dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za to że tu jesteś :3 Dziękuje za każdy komentarz :) Dzięki temu wiem że to co robię ma sens i mam chęci do dalszego pisania ;)
P.S. Zostaw linka do bloga, chętnie Cię odwiedzę ;)