czwartek, 26 lutego 2015

Brelok- scrabble love

Jestem chora. Już od soboty mnie coś bierze i powoli rozkłada. Od 2 dni siedzę w domu. Mam sporo czasu żeby porobić biżuterie i poczytać książki z czego się bardzo cieszę :) Dzisiaj mam zamiar obejrzeć jakiś film ;) Zapraszam do polubienia oraz śledzenia mojego funpage, już dawno mnie tam nie było, ale mam zamiar to zmienić :*  Funpage

Już do jakiegoś czasu czytam o metodzie- alpha patterns. Jest dużo fajnych wzorów do zrobienia tą metodą ;) W końcu postanowiłam coś zrobić... Na początek coś prostego. Wybrałam dosyć krótki i dwu kolorowy wzór. Nie powtarzałam go, bo chciałam wykorzystać jako brelok :) Poluje na zrobienie innego wzoru który strasznie mi się podoba, ale muszę się w tym podszkolić ;) Końcowy efekt jest dobry. Nie mogę narzekać ;) Jak na pierwszy raz myślę, że nie jest tak źle. Maja mama jak zobaczyła co robię to powiedziała że w ogóle nie wiem o co chodzi i jak ja to ogarnia XD Jak na razie przywiesiłam sobie do kluczy. Jest to biało- niebieski napis z liter ułożonych jakby w scrabble słowo: LOVE. Już wisi przy moich kluczach :3

I jak podoba się?
~ Liv :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za to że tu jesteś :3 Dziękuje za każdy komentarz :) Dzięki temu wiem że to co robię ma sens i mam chęci do dalszego pisania ;)
P.S. Zostaw linka do bloga, chętnie Cię odwiedzę ;)