sobota, 28 października 2017

Kolczyki wkrętki róże

Witam was jako już od kilku tygodni studentka katechetyki :) Mimo że bardzo dużo osób odradzało mi ten kierunek. Jednak skoro Pan Bóg chciał to się dostałam w pierwszej rekrutacji ;) Poznaje na studiach naprawdę wspaniałych ludzi, bardzo się z tego cieszę :) Tak naprawdę chcę być katechetką! Wiem, że to trudne studia, ale wierzę że mi się uda!
Kolczyki dla pewnej dziewczyny w której instagramie się zakochałam. Dodatkowo w tym jakie piękne robi listy. Styl vintage i te sprawy czyli coś co uwielbiam. A że pisałam z nią już wcześniej kilka razy. Postanowiłam zaproponować wymianę. Cudowny własnoręczny list dla mnie, drobiazgi zrobione prze ze mnie dla niej ;) Całe szczęście się zgodziła :3
Dziś pokazuje wam te miętowe róże, ale zrobiłam jeszcze dwie rzeczy, więc wyczekujcie kolejnych postów!
Co myślicie?
~ Liv :)

4 komentarze:

Dziękuje za to że tu jesteś :3 Dziękuje za każdy komentarz :) Dzięki temu wiem że to co robię ma sens i mam chęci do dalszego pisania ;)
P.S. Zostaw linka do bloga, chętnie Cię odwiedzę ;)