wtorek, 6 czerwca 2017

Kremowy różaniec ze sznurka

Koleżanka dla której zrobiłam ostatnio dwa różańce z grafiką. Poprosiła jeszcze o trzy ze sznurka. Zrobiłam dwa czarne, które pokaże w następnym poście :) Oraz ten kremowy...
Wielu kolorów w pasmanterii nie było, a z tego zawsze chciałam zrobić. Bo jakoś kojarzy mi się ze stylem vintage czy retro. A je uwielbiam i ich kolorystykę! Dlatego go wybrałam i w końcu udało mi się stworzyć idealny jak dla mnie różaniec. Choć sama mam już tyle, że nigdy nie zrobiłam go dla siebie. Choć kiedy planowałam. Mimo tego dużo radości sprawiło mi robienie go dla koleżanki ;)
Jak wyszedł?
~ Liv :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za to że tu jesteś :3 Dziękuje za każdy komentarz :) Dzięki temu wiem że to co robię ma sens i mam chęci do dalszego pisania ;)
P.S. Zostaw linka do bloga, chętnie Cię odwiedzę ;)