wtorek, 15 listopada 2016

Bransoletki dla Majeczki- friendship bracelet bee

Jak już wiecie należę do Ruch Światło- Życie. Ostatnio moi znajomi z Ruchu zaczęli udostępniać informacje o chorej na raka maleńkiej Mai. Okazało się że jest to córka małżeństwa które robi mam zdjęcia na imprezach oazowych. Zaczęłam się modlić za tą dziewczynkę. Dołączyłam do Armii Majeczki! Ty też możesz dołączyć! Z diakoni muzycznej do której należę czysto teoretycznie, ale to już inna historia 😉 Wyszedł pomysł na zorganizowanie koncertu kolęd dla małej, więc oczywiście się zgłosiłam, żeby pomóc. A kilka dni temu odkryłam grupę na fb "Bazarek dla  Majeczki" i tam ludzie wystawiają na licytacje aby zebrać pieniążki na leczenie. Dziewczynka ma guza w główce. Bardzo cierpi, a leczenie jest bardzo drogie. Dlatego postanowiłam zrobić dwie bransoletki, żeby chociaż kilka złoty więcej dołożyć w pewnym sensie. Czymś co charakteryzuje te bransoletki to motyw pszczółki. Aby właścicielowi przypomniało o celu na jaki przeznaczył pieniądze na te bransoletki. Będą one licytowane oddzielnie. Dlatego dziś bransoletka z muliny w pszczółki, a w najbliższym czasie pojawi się druga. Serdecznie zapraszam do licytacji oraz jakiejkolwiek innej pomocy na rzecz Majeczki. Modlitwa to już naprawdę dużo mała bardzo jej potrzebuje. Liczy się też każda złotówka. Pomóżmy wygrać Mai z chorobą!
Tu macie wszystkie linki, jakby ktoś chciał pomoc czy dowiedzieć się więcej:(klik)
Armia Majeczki
Armia Majeczki na Facebooku
Bazarek dla Majeczki


Jak wam się podoba?
~ Liv ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za to że tu jesteś :3 Dziękuje za każdy komentarz :) Dzięki temu wiem że to co robię ma sens i mam chęci do dalszego pisania ;)
P.S. Zostaw linka do bloga, chętnie Cię odwiedzę ;)