poniedziałek, 12 września 2016

Bransoletka lilou- słonik

To druga bransoletka dla Jessici o której wspominałam :) Zaproponowałam jej żeby wybrała sobie jeszcze jakąś bransoletkę z bloga ;) Jednak Jessi stwierdziła, że liczy na moją inwencje twórcząXD Tylko żeby była jakaś z zawieszką :) Więc weszłam na jej ig szukając inspiracji ;) Myślałam nad zawieszką aparatem, ale zobaczyłam że już jedną taką ma ;) No i zainspirowało mnie zdjęcie skarpetek w słoniki z podpisem "Kiedy nazwisko "Słoniewska" zobowiązuje 🐘". Postanowiłam zrobić bardzo klasyczną i prostą bransoletkę lilou :) Czarny sznurek i malutki srebrny słonik jako zawieszka ;) Mam nadzieję, że jej się spodoba :3
Co sądzicie?
~ Liv 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za to że tu jesteś :3 Dziękuje za każdy komentarz :) Dzięki temu wiem że to co robię ma sens i mam chęci do dalszego pisania ;)
P.S. Zostaw linka do bloga, chętnie Cię odwiedzę ;)