środa, 3 lutego 2016

Friendship bracelet- Leia z Gwiezdnych Wojen

Bransoletka z muliny przedstawiająca sylwetkę postaci z Gwiezdnych Wojen- Księżniczkę Leia :) Pewnie większość z was oglądała ta sagę. Powiem szczerze ze ja nie, chociaż planuje ;) Biorąc pod uwagę ze ostatnio w kinach była kolejna część. Tą bransoletkę zrobiłam na prośbę kolegi dla jego 9-letniej siostry. Dziewczynka uwielbia Gwiezdne Wojny i ma niedługo urodziny :) Bransoletkę dostanie w prezencie od swojego brata :)


Jak wyszła?
~ Liv :)

8 komentarzy:

  1. Ładna bransoletka :) Ja mam w planach nauczyć się takie robić, ale co do realizacji tych planów to trochę gorzej :') Jednak podziwiam wszystkich, którzy takie bransoletki robią, bo wiem, że to zajmuje masę czasu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) Próbuj, próbuj, faktycznie to jest troszkę czasochłonne :) Życzę powodzenia ;)

      Usuń
  2. Jest świetna! Robiłam kiedyś takie bransoletki, ale to chyba nie na moje nerwy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :3 Ja już się przyzwyczaiłam, zobacząć jest najgorzej... A potem to już samo leci ;)

      Usuń
  3. Świetnie wygląda. Bez problemu idzie rozpoznać Leia'e. :D Też jeszcze nie oglądałam, ale mam zamiar to nadrobić w ferie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Dobrze że nie jestem z tym sama ;)

      Usuń

Dziękuje za to że tu jesteś :3 Dziękuje za każdy komentarz :) Dzięki temu wiem że to co robię ma sens i mam chęci do dalszego pisania ;)
P.S. Zostaw linka do bloga, chętnie Cię odwiedzę ;)