piątek, 25 grudnia 2015

Dwie lilou

No to tak... Chcę życzyć moim czytelnikom ;) Aby były one spędzone w gronie rodziny pełnym miłości :) Niech nowo narodzony Chrystus napełni was radością. Niech Pan wam błogosławi.

Zrobiona specjalnie dla mojej koleżanki z Ruchu Światło- Życie, która załatwiła mi śpiewnik  ;) Jest taką dobrą, gotową do pomocy i kochaną osobą :) Naprawdę przepięknie śpiewa :3 Podobały jej się bransoletki, które zrobiłam dla siostry. A właściwie jak sama powiedziała sznureczki :) Więc postanowiłam zrobić jej bransoletkę w podziękowaniu. Jednak na jednej się nie skończyło i powstały dwie. Jedna zwykła ze lilou ze sznurka. Druga podwójna ze złotym serduszkiem. Serduszko znalazłam przypadkiem i stwierdziłam ze świetnie pasuje. Skojarzyło mi się z tym jakie ona ma dobre serduszko. Zrobiłam podwójna ponieważ serduszko jest dosyć ciężkie ;)

Co myślicie?
~ Liv :)

4 komentarze:

Dziękuje za to że tu jesteś :3 Dziękuje za każdy komentarz :) Dzięki temu wiem że to co robię ma sens i mam chęci do dalszego pisania ;)
P.S. Zostaw linka do bloga, chętnie Cię odwiedzę ;)