sobota, 24 stycznia 2015

Tatto chocker

Długo nie pisałam, ponieważ wyjechałam na ferie. Na OE czyli oazę ewangelizacji. Tak, jestem wierząca i należę do Ruchu Światło- Życie :)

 Ostatnio bardzo modne bransoletki, naszyjniki i pierścionki ;) Na które już kiedyś była moda, a jak to często bywa teraz wróciły ;) Spróbowałam więc odtworzyć bransoletkę tatto chocker. Muszę jeszcze trochę dopracować, parę szczegółów. Bo ogólnie zrobiłam chyba z 5 takich w różnych kolorach koleżanką ;) Postaram się dopracować i pewnie wam pokarzę :*

Nosicie to?
Podoba wam się?
~ Liv :*

6 komentarzy:

  1. Mi sie podoba :D U mnie na blogu to samo :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Światło-Życie? Witaj w klubie! :D
    A bransoletka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, właśnie kiedyś czytałam że ty też ;) Ja dopiero od roku, ale fajnie że tacy ludzie są wszędzie ;) Dziękuje :*

      Usuń

Dziękuje za to że tu jesteś :3 Dziękuje za każdy komentarz :) Dzięki temu wiem że to co robię ma sens i mam chęci do dalszego pisania ;)
P.S. Zostaw linka do bloga, chętnie Cię odwiedzę ;)