środa, 23 lipca 2014

Rainbow loom

Rainbow loom czyli bransoletki z malutkich gumeczek. U mnie większość dziewczyn takie nosi. Szał na to zaczął się pod koniec roku szkolnego. Są przeróżne wzory, które pokaże wam w następnych postach :)

Ja swoje gumki kupuje w Chińskim Centrum lub Chińskim Markecie. Są tam za 2zł 3,50 . Dostępne są też w empiku :) Oczywiście również na allegro.

Każde opakowanie zawiera jakiś 250 gumek i szydełko.

Ja kupiłam sobie metalowe szydełko bo jest wygodniejsze. Kupiłam w pasmanterii za 5 zł :3

Do zapinania tych bransolet są plastikowe klipsy. Jest ich chyba 10 w opakowaniu :D

Aby robić skomplikowane wzory kupiłam sobie w Chińskim Markecie za 6 zł krosno. Dostępne też jest w zestawach razem z gumkami. Takie mają moje koleżanki i każdej się połamało -,-
Bransoletki są bardzo wygodne i łatwo się rozciągają. Jedynym minusem jest to że czasami w opakowaniach trafiają się pęknięte gumki. Aaaa no i jak się zrobi bransoletkę i załuszmy coś się nie uda i rozplączesz. A potem robisz jeszcze raz to wtedy bardzo często te gumki pękają, bo są rozciągnięte -,-

Mam nadzieje, że post się podoba?
 Przydały wam się te informacje?
P.S. Ostatnio miałam problem z dodawaniem postów, przepraszam za długą nieobecność. Mam nadzieje, że teraz wszystko będzie normalnie działać...
~Liv :)


5 komentarzy:

  1. Ja mam inne krosno. Gorsze niestety... ale uparcie szukam tego co ty masz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już pisałam kupiłam w chińskim centrum/ chiński market. W sklepie takiego typu ;) Poszukaj w takich sklepach tam na pewno będzie ;)

      Usuń
  2. Jakie śliczne!!! Jeżeli podobają wam się takie rzeczy zapraszam do mnie MORE4ART

    OdpowiedzUsuń
  3. Sorka chciałam skomentować posta wyżej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za to że tu jesteś :3 Dziękuje za każdy komentarz :) Dzięki temu wiem że to co robię ma sens i mam chęci do dalszego pisania ;)
P.S. Zostaw linka do bloga, chętnie Cię odwiedzę ;)