niedziela, 4 maja 2014

Bransoletki ze straganu

Są to bransoletki, takie jak te które znajdziecie nad morzem/ w górach na straganach. Zawsze zastanawiałam się czy można takie zrobić samemu w domu.?
Jakiś miesiąc temu wpadłam na stronkę https://www.facebook.com/pages/Bransoletka-za-Pi%C4%85taka/248525868652734?ref=profile  i stwierdziłam, że na pewno gdzieś musi być pokazane jak te zrobić. Szperałam w internecie. Znalazłam! :D Co nie było wcale takie proste i sama musiałam ogarnąć literki itp. Trochę było z tym roboty :> Tak powstała pierwsza moja bransoletka. Na napis nie miałam w końcu pomysłu i wzięłam BEST FRIENDS. Zrobiłam jedną i pomyślałam że zrobię drugą taką samą tylko odwrotnie zestawie kolory. A je dałam mojej koleżance i jej przyjaciółce. Bransoletki miały oznaczać ich przyjaźń. Taki był mój zamiar, a pomysł spodobał się dziewczyną :) Bransoletki jak na moje pierwsze wyszły nie najgorzej :D Mam nadzieje, że wam się spodobają, a kolejne będą lepsze ;3


Co sądzicie?
~ Liv :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za to że tu jesteś :3 Dziękuje za każdy komentarz :) Dzięki temu wiem że to co robię ma sens i mam chęci do dalszego pisania ;)
P.S. Zostaw linka do bloga, chętnie Cię odwiedzę ;)